Bu hatayı alıyorsanız siz de MSN de görüntülü konuşma yapmak isteyipte yapamayanlardansınız demektir. Üstelik bu hatayı gidermek için kendi adıma söyleyeyim resmen internette sörf yaptım da yaptım. Kayda değer birkaç birşey buldum sonra da kurcalamaktan başka çarem kalmadı makinayı. Türkçe kaynakların da yetersizden de yetersiz olduğunu söylemek isterim.
Bu hatayı alıyorsanız muhtemel ki makinanızda, sanal bir makina yüklüdür. VirtualBox, VirtualPc ya da VMWare vs…25 Ekim 2011 Salı
29 Aralık 2010 Çarşamba
Türkiye'nin ilk Drupal Kitabı ÇIKTI !!!
ODTÜ Drupal Semineri
Merhaba arkadaşlar, herşey yolunda değil mi? Umarım öyledir çünkü benim hayatımda herşey yolunda :) Yeni bir etkinlik haberiyle tekrar sizlerleyim....
İstanbul'da bir Drupal seminerinde tanıştığım, Ankara'da ki verilecek herhangi bir seminerde yardımcı olabileceğimi söylediğim birisinden bahsedeceğim öncelikle. TUGAY İLTUŞ, henüz 20 yaşında olmasına rağmen Drupal konusunda ciddi bilgi birikimi olduğunu kolaylıkla söyleyebilirim. Tugay'a drupal.gen.tr adresinden rahatlıkla ulaşabilirsiniz.
24 Aralık 2010 Cuma
Compile, Build ve Rebuild arasındaki farklar
Merhaba arkadaşlar, bazen yaptığımız iş içinde en ufak şeyler bile o kocaman iş yükünün altından kolayca kalkmamızı sağlar ama farkında olmayız, neden mi? Bence ufak şeyleri farkında olmadan devamlı kullanmaktan, örneğin sabah otomatikmen lavaboya gidip elimizi yüzümüzü yıkamak gibi olağan olduğundan kaynaklanabilir. İyi giriş yapabilirim ama şimdi okuyacağınız şey bu içerikle ne alaka diyebilirsiniz de :) "Ne yapayım yahu işten başımı yeni kaldırmışım insanlık hali" deyip geçiyorum, sizde tamam diyorsunuz ;)
HTC HD2
Merhaba arkadaşlar, what's up men, yani :)
Ofisteyim şu an, birkaç saat önce server'dan kaynaklanan bir problemi çözmek için Microsoft'tan, soruna yardımcı olmak için Uzman biri geldi, elindeki telefonda almak istediğim telefon htc'ydi. Hemen sarıldım telefona nasıl memnun musunuz falan sorular sordum, çok memnunmuş ama benim bahsettiğim telefonla onunki aynı model değil. Faik Bey'in kulladığı telefonun işletim sistemi Win7'ydi. Benim almak istediğim Win6.5 Win7'yi piyasaya sürdüklerini de öğrenmiş oldum ayriyeten :) Telefonun fiyatına gelince. Telefonu piyasada bulamıyorum kaçak hariç. Alışveriş merkezlerinde de yok, olanlara gittim onlarda stokta kalmadığını belirtmişlerdi. Açıkçası telefonu o kadar zamandır kulak vızıltısı ile takip ediyorum daha bugün dokunabildim :)
22 Aralık 2010 Çarşamba
Nedir bu Drupal?
Şöyle devam edelim mi ?
Dries Buytaert denen arkadaşımız bir forum sistemi oluşturmayla başlamış işe, bu forum zaman içinde gelişerek güçlü ve esnek bir sistem halini almaya başlamış büyümüş ve büyümüş, şimdilerde Dries Buytaert Drupal'in başındaki isim olmakla beraber Acquia şirketininde patronu oluvermiş...Drupal yavaş yavaş şekillenmeye başlamış bu vesile ile. Bir forum sayfası oluşturmakla başlayan Drupal'in hikayesi şimdilerde web tasarlama konusunda Dünyanın başta gelen İçerik Yönetim Sistemi olmuş.
13 Aralık 2010 Pazartesi
Uygulamamızdaki beklenmedik anlarda hata durumu ve çözümü DEBUGGING (Hata Ayıklama)
Merhaba arkadaşlar, bu yazım biraz uzun olacağı için parçalar halinde anlatacağım. Günümüzde hemen hemen herkes bilgisayar kullanıyor ve bazen kullandığımız uygulamalar beklenmedik anlık davranışlar gösterebiliyorlar. Peki, nedir bu beklenmedik durumlar, isterseniz konumuza buradan başlayarak devam edelim. Kullanıcılar genelde iki tür durumla karşılaşabilir,
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)




