Zaman açısından sıkışık bir durumda olmama rağmen katılmak istediğim İstanbul Çalıştay’ı için 18 Kasım Cuma gecesi 23:30 Fatih Ekspresinde yolculuğumuz başladı. EMO Ankara Şube olarak trende 6 kişiydik ve çoğuyla ilk defa birebir tanışma fırsatım oldu. Yolculuk boyunca BMO Ankara toplantılarımızdan bahsettik, İstanbul’da ki çalıştayın nasıl olabileceği hakkında az çok fikir alışverişi yaptık. Sabah 8 gibi Haydarpaşa’da gözümüzü açtık ve evet AÇTIK, hepimiz açtık. Kadıköy Rıhtım’dan Beşiktaş vapuruna bindik kahvaltı yapacağımız yere doğru yola koyulduk.
24 Kasım 2011 Perşembe
BMO İstanbul Çalıştayı Gerçekleşti
Zaman açısından sıkışık bir durumda olmama rağmen katılmak istediğim İstanbul Çalıştay’ı için 18 Kasım Cuma gecesi 23:30 Fatih Ekspresinde yolculuğumuz başladı. EMO Ankara Şube olarak trende 6 kişiydik ve çoğuyla ilk defa birebir tanışma fırsatım oldu. Yolculuk boyunca BMO Ankara toplantılarımızdan bahsettik, İstanbul’da ki çalıştayın nasıl olabileceği hakkında az çok fikir alışverişi yaptık. Sabah 8 gibi Haydarpaşa’da gözümüzü açtık ve evet AÇTIK, hepimiz açtık. Kadıköy Rıhtım’dan Beşiktaş vapuruna bindik kahvaltı yapacağımız yere doğru yola koyulduk.
18 Kasım 2011 Cuma
19 Kasım 2011-İstanbul’da Bilgisayar Mühendisliği Çalıştayı
İş hayatımın yoğun trafiği içerisinde bloguma yazmak için hemen hemen her gün bir konu başlığı var ama malesef mümkün olmuyor çoğu zaman. Elimden geldiği kadarıyla da bir şeyler paylaşmaya çalışıyorum. Şu sıralar Bilgisayar Mühendisleri, Elektrik Mühendisleri Odası (EMO) 'na bağlı olarak çalışmalarını yürütmektedirler. Ben de bir EMO üyesi olarak diğer mühendis arkadaşlarım gibi Bilgisayar Mühendisleri Odasını kurmak için son bir kaç aydır hızla kendi aramızda çalıştay toplantıları yaparak kararlılıkla yolumuzda ilerliyoruz. Odamızın kurulumu aşamasını yakın bir tarihte daha kapsamlı bir yazı ile sizlerle paylaşmayı düşünüyorum. Bugün bahsedeyim içerik ise İstanbul’da Bilgisayar Mühendisliği Çalıştayı hakkında.
25 Ekim 2011 Salı
Messanger is not available right now, please try again later (0x8100039d) hatası
Bu hatayı alıyorsanız siz de MSN de görüntülü konuşma yapmak isteyipte yapamayanlardansınız demektir. Üstelik bu hatayı gidermek için kendi adıma söyleyeyim resmen internette sörf yaptım da yaptım. Kayda değer birkaç birşey buldum sonra da kurcalamaktan başka çarem kalmadı makinayı. Türkçe kaynakların da yetersizden de yetersiz olduğunu söylemek isterim.
Bu hatayı alıyorsanız muhtemel ki makinanızda, sanal bir makina yüklüdür. VirtualBox, VirtualPc ya da VMWare vs…29 Aralık 2010 Çarşamba
Türkiye'nin ilk Drupal Kitabı ÇIKTI !!!
ODTÜ Drupal Semineri
Merhaba arkadaşlar, herşey yolunda değil mi? Umarım öyledir çünkü benim hayatımda herşey yolunda :) Yeni bir etkinlik haberiyle tekrar sizlerleyim....
İstanbul'da bir Drupal seminerinde tanıştığım, Ankara'da ki verilecek herhangi bir seminerde yardımcı olabileceğimi söylediğim birisinden bahsedeceğim öncelikle. TUGAY İLTUŞ, henüz 20 yaşında olmasına rağmen Drupal konusunda ciddi bilgi birikimi olduğunu kolaylıkla söyleyebilirim. Tugay'a drupal.gen.tr adresinden rahatlıkla ulaşabilirsiniz.
24 Aralık 2010 Cuma
Compile, Build ve Rebuild arasındaki farklar
Merhaba arkadaşlar, bazen yaptığımız iş içinde en ufak şeyler bile o kocaman iş yükünün altından kolayca kalkmamızı sağlar ama farkında olmayız, neden mi? Bence ufak şeyleri farkında olmadan devamlı kullanmaktan, örneğin sabah otomatikmen lavaboya gidip elimizi yüzümüzü yıkamak gibi olağan olduğundan kaynaklanabilir. İyi giriş yapabilirim ama şimdi okuyacağınız şey bu içerikle ne alaka diyebilirsiniz de :) "Ne yapayım yahu işten başımı yeni kaldırmışım insanlık hali" deyip geçiyorum, sizde tamam diyorsunuz ;)
HTC HD2
Merhaba arkadaşlar, what's up men, yani :)
Ofisteyim şu an, birkaç saat önce server'dan kaynaklanan bir problemi çözmek için Microsoft'tan, soruna yardımcı olmak için Uzman biri geldi, elindeki telefonda almak istediğim telefon htc'ydi. Hemen sarıldım telefona nasıl memnun musunuz falan sorular sordum, çok memnunmuş ama benim bahsettiğim telefonla onunki aynı model değil. Faik Bey'in kulladığı telefonun işletim sistemi Win7'ydi. Benim almak istediğim Win6.5 Win7'yi piyasaya sürdüklerini de öğrenmiş oldum ayriyeten :) Telefonun fiyatına gelince. Telefonu piyasada bulamıyorum kaçak hariç. Alışveriş merkezlerinde de yok, olanlara gittim onlarda stokta kalmadığını belirtmişlerdi. Açıkçası telefonu o kadar zamandır kulak vızıltısı ile takip ediyorum daha bugün dokunabildim :)
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)











