3 Temmuz 2010 Cumartesi

Tatilden döndüm


Gaziantep'te 16 Aralık'ta başlayan işimden 12 Haziran itibariyle ayrılmıştım. Artık Ankara'da ki yeni işime başlamadan önce bir tatili hak ettiğimi düşünüyorum derken teyzemden çok güzel bir teklif geldi ve beraber Marmaris turu yapmaya karar verdik. 25 Haziran Perşembe günü Ankara'dan Antalya'ya teyzemin yanına gittikten birkaç saat sonra yolculuğumuz başladı. Yol boyunca bir çok yerde mola verdik, yol kenarındaki satıcılara uğradık taze sıkılmış meyve sularımızı içtik, mısırlarımızı yedik beraberce....


En güzeli de Marmaris yakınlarında yine yol kenarında uğradığımız yaşlı çift idi. Meyve sularımızı içtikten sonra önümüze bahçeden yeni koparılmış greyfurt ve domates dilimlerini bitirdik yaşlı çiftle sohpet ederken. O sırada bana bahçesini gezdiren, dünyanın değişik ağaçlarının bulunduğunu söyleyen, yetiştirdiği çiçeklere nasıl aşılama yapıldığını gösteren amcamıza teşekkür ederim. Bu arada ağaçta susmayan cırcır böceğini elime alıp yaprak yedirmem de ayrı bir mesele oldu aralarında :) Yolculuğumuza devam ederken yaklaşık 7 saatlik dolaşa dolaşa gezimizin sonunda Akyaka da ki Akman Apart'a yerleştik. Akşam vakti olduğundan pek gezme şansımız olmadı. Ben de o akşam Amerika-Gana dünya kupası maçını keyifle izledim.

Tatil boyunca Marmaris, Ekincik, Köyceyiz de farklı koylarda denize girme şansım oldu. Ama size en güzel tavsiyem Akyaka da ki yat turlarından birine katılmanız. Hem çok uygun hemde inanılmaz güzel koylarda denize girme fırsatınız oluyor. Bunlardan en güzeli arasında İncekum Koyu ve Kleopatra Adası'nda ki 2 saatlik gezimizdi. Uzun lafın kısası, 4 gün boyunca sadece gezdim yüzdüm ve yedim :) Uzun zamandır denize giremiyordum bu tatil bana iyi geldi, teyzeme teşekkür ediyorum...

Bu akşam 8 de Ankara yolcusuyum. Ptesi yeni işime başlayacağım, yeni makalelerle görüşmek üzere arkadaşlar.