25 Kasım 2010 Perşembe

CETURK ORACLE GÜNÜ 2010

Zamanım oldukça seminerlere katılmaya çalışıyorum. Bir zamanlar, İstanbul'da yaşamadan önce takip ettiğim forum sayfaları ve internet haberlerinden gördüğüm etkinliklere "aaah İstanbul'da yaşasaydım hepsine giderdim" derdim. Vay anam vay, olmuyormuş....



İstanbul'da kaldığım 2008 yılı boyunca toplasanız gittiğim seminer, etkinlik vs.. bir elimin parmak sayısını geçmez. Üstelik o zaman çalışmıyordum bile, ne tezatlık değil mi? Değil tabi :) bol bol gezersen tezatlık olmaz. Velhasıl - kelam efendim artık elimden geldiği kadar katılmaya çalışıyorum, üstelik geç saatlere kadar çalışıyorum. Yani neymiş efendim, insan bazı şeylerin kıymetini sonradan anlıyormuş :)

Sözü uzatmadan yeni bir etkinlik haberini sizlerle paylaşmak istiyorum. Üyesi ve takipçisi olduğum CETURK her zaman gerçekleştirdiği etkinliklere bir yenisini daha eklemiş. Evet gitmeyi düşünüyorum hatta formdan kayıt bile oldum. Eğer CETURK ' e üyeliğiniz yoksa http://forum.ceturk.com/register.php bu linkten, eğer üyeliğiniz varsa etkinliğe katılmak için bu linkten http://forum.ceturk.com/etkinlikkayit.php formu doldurmanız gerekiyor.

Etkinlik nerde geçiyor içeriği nedir diye sorarsanız da, http://www.ceturk.com/ceturk-oracle-gunu-2010 bu link size yardımcı olacaktır. 4 Aralık 2010 tarihinde Bahçeşehir Üniversitesi'nde gerçekleşecek olan etkinliğe katılıp sizlere etkinlik hakkında yazı yazmayı ve resimleri yayınlamayı düşünüyorum, bir mani gerçekleşmezse oradayım arkadaşlar, görüşmek üzere....

Bugüne kadar çok farklı konu ve teknoloji ile ilgili yaptığı ücretsiz etkinliklerle bilişim sektörünün gelişmesine katkıda bulunan CETURK etkinliklerine büyük bir hızla devam ediyor. Bahçeşehir Üniversitesi Yazılım ve Bilişim Kulübü’nün katkılarıyla 4 Aralık 2010 tarihinde ” CETURK – ORACLE Günü’10 ” etkinliği gerçekleştirilecek. Bugüne kadar gerçekleştirilen gerek CETURK gerekse ORACLE etkinlikleri içerisinde konu ve konuşmacılarıyla öne çıkan bu etkinliğe katılım ücretsiz olacak. Ayrıca her zaman olduğu gibi etkinliğe katılan kişilere çekiliş ile 5 kişiye kitap hediye edilecek. Etkinliğe katılamayanlar için video kaydı alınarak CETURK.TV ‘de yayınlanacak.